DanCenter-befaring i huset – falsk «forståelse» og «vennlighet»

Tirsdag dukket daglig leder opp – han hadde nå fått et navn – Lasse Nørgaard. Hovedkontoret i København hadde åpenbart tatt en alvorsprat med ham om kundebehandling i løpet av gårsdagen. Hans oppførsel var ikke til å kjenne igjen, og det var nesten rørende å se hvor forståelsesfull han nå var blitt. Men han måtte jo beklage at han ikke kunne tilby oss et nytt hus – vi var jo så mange… Samtidig vedgikk han at mugg-lukten jo var meget verre enn han hadde trodd. Han oppfordret oss til å sende en skriftlig klage etter vårt opphold. Han på sin side lovet å støtte vår klage.

Vi som hadde sett Lasse Nørgaards oppførsel første dag, tenkte jo vårt. Samtidig var vår hovedmotivasjon å ødelegge minst mulig av ferien på å krangle med DanCenter. Vi valgte derfor å fullføre ferien i huset med avstengt underetasje.

Reklamer

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: