Hensikt med denne bloggen

Vi er to norske familer som har meget dårlige erfaringer med DanCenter.

 Kort fortalt har vi opplevd:

  •  Å leie et hus DanCenter hadde tildelt 5-stjerner, men som mer hadde fortjent 3
  • Å betale ca 30.000 NOK for 2 uker i dette huset
  • At huset var så soppbefengt at det uten tvil var helseskadelig. Vi holdt kjelleretasjen stengt under hele vårt opphold
  • Å bli meget arrogant og ubehagelig behandlet av det lokale DanCenterkontoret i Gilleleje
  • Å bli utsatt for direkte løftebrudd fra daglig leder Lasse Nørgaard ved lokalkontoret i Gilleleje
  • Forsøk på å ta seg dobbelt betalt for sluttrengjøringen
  • Vårt beskjedne krav om 20% avkortning av regningen er blitt avslått. Vi har i stedet fått tilsendt et brev der det antydes at det er oss selv som er problemet. Vi har også fått tilsendt en latterlig avkortning på 10%.

Vi kommer ikke til å krangle mer med DanCenter om penger. Vi kjenner dette firmaets måte å håndtere kunder på. Vår eneste motivasjon for denne bloggen er å fortelle hvordan vi har opplevd å være DanCenter-kunde.

 Vi skal være saklige. Vi overlater til deg som leser å avgjøre om du tror på vår versjon, og om du ønsker å bli kunde av DanCenter i fremtiden.

Reklamer

7 Responses to Hensikt med denne bloggen

  1. […] Velkommen til Aldri mer DanCenter Innholdet her vil vi bygge opp i dagene som kommer. I første omgang kan du lese hvorfor vi har opprette denne bloggen. […]

  2. […] seriøsitet samt god forretningsskik…”. Men det var dette med teori og praksis da, […]

  3. Evy sier:

    Ja, vi er altså ikke de eneste som sliter med dancenter. Vi leide nå i mai, måtte betale 2500 i depositum. Brukte lite både vann og strøm og regnet oss til en totalregning på ca 5-600kr. Hva får vi i posten? Jo, en sjekk på 14kr! Da var både sluttrengjøring på 885 tatt med (vi hadde vasket selv) og strøm og vannforbruk var 3-4 doblet av det vi skrev ned. FY F: ALDRI MER DANCENTER!

  4. aldrimerdancenter sier:

    Evy: Dette overrasker meg dessverre ikke. Helt i tråd med egne erfaringer!

  5. bo andersen sier:

    Kære Nordmænd.

    Hvorfor sviner nogle Nordmænd mere end andre folkeslag, der har lige været Nordmænd og lejet Arent Hansens vej 5, grillen er møgbeskidt og trækul ligger på fliserne i gårdhaven hvor man har jokket på dem, opvaskemaskinen er ikke tømt osv, børn har levet stensætninger i haven, men glemt at lægge stene på plads igen, der var klage fra lejer over rengøringen, og straks var vi der med 3 rengøringsassistenter samt jeg, men vi kunne ikke komme til for alt ragelse der var smidt overalt, da lejerne havde vendt deres kufferter med bunden i vejret.
    Tænk i kan nægte at leje huset, men vi kan ikke nægte at leje det ud til jer.

  6. aldrimerdancenter sier:

    @Bo Andersen: Din generalisering overfor nordmenn – som du tydeligvis ikke liker – taler for seg!

    Kanskje du skulle kontakte dansk reiselivsnæring som tungt markedsfører at ‘Det er deilig å være norsk i Danmark’? Hvis markedsføringen dempes noe, kan det jo bli færre av oss der nede… 😉

  7. […] Aldri mer DanCenter Om griskhet, arroganse, løftebrudd og smålighet. En DanCenter-kundes opplevelser Hensikt med denne bloggen […]

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: