Hensikt med denne bloggen

Vi er to norske familer som har meget dårlige erfaringer med DanCenter.

 Kort fortalt har vi opplevd:

  •  Å leie et hus DanCenter hadde tildelt 5-stjerner, men som mer hadde fortjent 3
  • Å betale ca 30.000 NOK for 2 uker i dette huset
  • At huset var så soppbefengt at det uten tvil var helseskadelig. Vi holdt kjelleretasjen stengt under hele vårt opphold
  • Å bli meget arrogant og ubehagelig behandlet av det lokale DanCenterkontoret i Gilleleje
  • Å bli utsatt for direkte løftebrudd fra daglig leder Lasse Nørgaard ved lokalkontoret i Gilleleje
  • Forsøk på å ta seg dobbelt betalt for sluttrengjøringen
  • Vårt beskjedne krav om 20% avkortning av regningen er blitt avslått. Vi har i stedet fått tilsendt et brev der det antydes at det er oss selv som er problemet. Vi har også fått tilsendt en latterlig avkortning på 10%.

Vi kommer ikke til å krangle mer med DanCenter om penger. Vi kjenner dette firmaets måte å håndtere kunder på. Vår eneste motivasjon for denne bloggen er å fortelle hvordan vi har opplevd å være DanCenter-kunde.

 Vi skal være saklige. Vi overlater til deg som leser å avgjøre om du tror på vår versjon, og om du ønsker å bli kunde av DanCenter i fremtiden.

Reklamer

8 Responses to Hensikt med denne bloggen

  1. […] Velkommen til Aldri mer DanCenter Innholdet her vil vi bygge opp i dagene som kommer. I første omgang kan du lese hvorfor vi har opprette denne bloggen. […]

  2. […] seriøsitet samt god forretningsskik…”. Men det var dette med teori og praksis da, […]

  3. Evy sier:

    Ja, vi er altså ikke de eneste som sliter med dancenter. Vi leide nå i mai, måtte betale 2500 i depositum. Brukte lite både vann og strøm og regnet oss til en totalregning på ca 5-600kr. Hva får vi i posten? Jo, en sjekk på 14kr! Da var både sluttrengjøring på 885 tatt med (vi hadde vasket selv) og strøm og vannforbruk var 3-4 doblet av det vi skrev ned. FY F: ALDRI MER DANCENTER!

  4. aldrimerdancenter sier:

    Evy: Dette overrasker meg dessverre ikke. Helt i tråd med egne erfaringer!

  5. bo andersen sier:

    Kære Nordmænd.

    Hvorfor sviner nogle Nordmænd mere end andre folkeslag, der har lige været Nordmænd og lejet Arent Hansens vej 5, grillen er møgbeskidt og trækul ligger på fliserne i gårdhaven hvor man har jokket på dem, opvaskemaskinen er ikke tømt osv, børn har levet stensætninger i haven, men glemt at lægge stene på plads igen, der var klage fra lejer over rengøringen, og straks var vi der med 3 rengøringsassistenter samt jeg, men vi kunne ikke komme til for alt ragelse der var smidt overalt, da lejerne havde vendt deres kufferter med bunden i vejret.
    Tænk i kan nægte at leje huset, men vi kan ikke nægte at leje det ud til jer.

  6. aldrimerdancenter sier:

    @Bo Andersen: Din generalisering overfor nordmenn – som du tydeligvis ikke liker – taler for seg!

    Kanskje du skulle kontakte dansk reiselivsnæring som tungt markedsfører at ‘Det er deilig å være norsk i Danmark’? Hvis markedsføringen dempes noe, kan det jo bli færre av oss der nede… 😉

  7. […] Aldri mer DanCenter Om griskhet, arroganse, løftebrudd og smålighet. En DanCenter-kundes opplevelser Hensikt med denne bloggen […]

  8. David Glover sier:

    We visited Denmark from the UK in autumn 2013. We chose a DanCenter cottage near Lake Mosso where we were taking part in a kayaking event. The cottage was in a disgraceful condition – dirty beds, filthy windows, stained mattresses and pillows, sheets with holes, broken glass in the living area, unemptied bathroom bin… and it stank, the previous tenants had left a bin full of rotting fish intestines at the door. The couple who lived in the house next door visited to say how sorry they were for us. When we tried to contact DanCenter on their ’emergency’ number they failed to respond. The cottage was uninhabitable and we had to find alternative accommodation. Dancenter have since taken no responsibility for their exceptionally poor service. The board of appeal’s verdict was absurd (and long delayed) – their only comment was that we had returned the key and thereby ended the contract with DanCenter without giving them the opportunity to rectify the faults. They found no fault with DanCenter for presenting a cottage in such a disgraceful condition and for failing to respond to our request for help in a reasonable time.
    We have traveled widely in Europe and beyond. This is the worst example of service from a holiday letting agency we have experienced.

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s

%d bloggere like this: